loading...
طراحی سایت در تبریز
siiteland بازدید : 18 چهارشنبه 02 آذر 1401 نظرات (0)

درب UPVC

استفاده از پنجره های UPVC کاربرد بسزایی دارد. ولی درب UPVC که با داشتن قابلیت هایی که در پنجره های یو پی وی سی وجود دارد. می توانند مجموعه ای کامل از درب و پنجره دوجداره upvc را به ارمغان بیاورند. که نتیجه ی آن عملکرد بهتر درب و پنجره ها در یک ساختمان می باشد.

یو پی وی سی به طور کلی ماده ای است که از مشتقات نفت به وجود می آید. و با مراحل تولیدی که دارد، خیلی بادوام است و بهترین گزینه برای درب و پنجره دوجداره، در هر شرایط و فضایی می باشد.

کاربرد درب UPVC

استفاده از درب های یو پی وی سی، با دارا بودن قابلیت ضد آب و ایمنی بالا، عایق مناسب در مقابل گرما و سرما و صوت، باعث می شود تا فضای ساختمان دارای امنیت و آرامش و زیبایی خاصی باشد.

درب UPVC محصولی دیگر ساخته شده با پروفیل های upvc می باشد. که مقاومتی بیشتر از درب های آهنی، آلومینیومی و چوبی دارد.

درب های upvc در ابعاد و طرح های گوناگون تولید می شود. و تنوع بسیاری برای انتخاب این نوع درب وجود دارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 9 چهارشنبه 02 آذر 1401 نظرات (0)

درب بالکن UPVC

پنجره و درب بالکن UPVC انواع گوناگونی دارد که شما می‌ توانید با توجه به نیاز خود و در نظر داشتن سلیقه خود درب و پنجره مطابق با سلیقه خود را سفارش دهید. درب upvc بالکنی نوعی از درب‌ های دوجداره می باشد که کاربردهای زیادی دارد. این درب‌ ها را برخی اوقات برای دید بهتر محیط به کار می‌ برند. درب بالکن از ورود گردوغبار به درون بالکن جلوگیری کرده  است. و در مقابل آلودگی‌ های هوا، باکتری و خاک به داخل جلوگیری می‌ کند. همچنین ورود آلودگی صوتی را شدیدا کاهش می‌ دهد. به همین علت در این مقاله به بررسی انواع درب بالکن پرداخته‌ ایم.

درب بالکن دوجداره یا همان UPVC

درب بالکن UPVC به دلیل استفاده در تراس تولید می‌ شود. و از نظر کارکرد و امنیت شامل بهترین نوع یراق آلات است. که مطابق با سلیقه و نظر مشتریان می‌ تواند تک حالته یا دو حالته طراحی شود. پروفیل UPVC مورد استفاده در درب بالکنی از نوع دوجداره می باشد. و دارای دوام بسیار بیشتری نسبت به سایر پروفیلها است.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 10 چهارشنبه 02 آذر 1401 نظرات (0)

تولید درب و پنجره دوجداره

تولید درب و پنجره دوجداره با فرآیند های گوناگون نیازمند به داشتن یک کارگاه مناسب، ماشین آلات صنعتی مورد نیاز مواد و ابزار اولیه و پرسنل متخصص است. که در پنجره شهر کلیه این امکانات با استاندارد بالا و بهینه موجود است. در این مقاله قصد داریم شما را با روند تولید تب وین آشنا نماییم.

اندازه‌گیری ابعاد تولید درب و پنجره دوجداره

اولین و اصلی ترین بخش در تولید درب و پنجره دوجداره اندازه گیری ابعاد آن است. این مرحله بایستی بصورت کاملا دقیق و درست، بوسیله افراد ماهر و با استفاده از ابزار متر لیزری صورت گیرد. علت حساس و مهم بودن این مرحله این است که کلیه ی فرآیند تولید با استفاده از اعداد و ارقام به دست آمده از نتیجه اندازه گیری آغاز شده و در کلیه ی قسمت ها تاثیر مستقیم و مهم دارد. در صورتی که ابعاد به هر علتی اشتباه اندازه‌ گیری شود محصول تولید شده کاربردی ندارد و ضرر مالی به شرکت در بر خواهد داشت.

طراحی پروژه

مرحله بعدی در تولید درب و پنجره دوجداره طراحی پروژه است. در این مرحله با استفاده از نرم‌ افزارهای مخصوص درب و پنجره، بوسیله فردی متخصص و مجرب انجام می گیرد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 10 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)

آموزش نکات پد سگ

با وجود تمام شادی و هیجانی که از آوردن یک توله سگ جدید به خانه می‌آورید، آموزش پد سگ می‌ تواند کافی باشد تا شما را متعجب نماید که به چه فکر می‌ کردید. هدف از آموزش لگن ساده است، اما جزئیات می تواند گیج کننده باشد، مانند استفاده از پد توله سگ یا حتی حمام سگ خانگی.

بیرون رفتن سگتان راه‌ حل ایده‌ آلی است، اما پدهای کوچک می‌ توانند گاهی در آموزش موفقیت‌ آمیز پد آسان نقش داشته باشند. به عنوان مثال، در مورد توله سگ های بسیار جوان، سفرهای مکرر به بیرون ضروری است. این ممکن است برای صاحبان مسن یا ساکنان آپارتمان بسیار چالش برانگیز باشد.

یا اگر حیاط خلوت ندارید و محل توالت سگ شما یک مکان عمومی است، ممکن است بخواهید در معرض قرار گرفتن توله سگ خود تا زمانی که به طور کامل واکسینه نشده باشد، محدود کنید. در نتیجه اگر می‌ خواهید پدهای سگ یا گلدان‌ های داخل خانه را در روال تمرین خانگی توله‌ سگ‌ تان بگنجانید، نکاتی را در مورد نحوه آموزش دادن به توله‌ سگ روی پدها بخوانید.

در آموزش صبور باش

هنگامی که آموزش اسباب بازی بیش از حد انتظار شما طول می کشد، نا امید شدن از توله سگ جدیدتان آسان است. اما صبور بودن در این فرآیند ضروری است. به یاد داشته باشید، آموزش لگن نیاز به زمان دارد. از توله سگ خود بیش از توانایی او انتظار نداشته باشید. نکات زیر به شما کمک می کند خونسردی خود را حفظ کنید:

تصمیم بگیرید که آیا از پدهای توله سگ یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد استفاده می کنید

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 6 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)

جلوگیری از واق واق سگ ها

بیشتر سگ ها واق واق می کنند. اما چندین استراتژی برای جلوگیری از واق واق سگ ها وجود دارد. تعیین علت اصلی واق واق کردن به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای کاهش آن بیابید. سگ خسته ای که تحریکات جسمی و ذهنی کافی داشته است. کمتر احتمال دارد که بی اندازه پارس کند.

واق واق سگ

سگ ها واق واق می کنند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که پارس کردن یک واکنش طبیعی برای اکثر سگ ها است. اما گاهی اوقات پارس سگ می تواند به یک مشکل و آزاردهنده تبدیل شود. اغلب اوقات صاحبان سعی می کنند. از واق واق کردن سگ به روشی جلوگیری کنند که رفتار طولانی مدت را برطرف نمی کند. برای مثال از فریاد زدن، پاداش دادن به عادت‌های بد، یا تنبیه ناسازگار.

هنگامی که به دنبال راه حل دائمی هستید، به خاطر داشته باشید. که برای شما به عنوان صاحب سگ، مهم است. که منبع این رفتار را پیدا کنید. اگر سگ شما به دلیل بی حوصلگی پارس می کند. ممکن است به حیوان خانگی خود کاری برای انجام دادن بدهید. با این حال اگر مسائل اضطراب جدایی محرک باشد، ممکن است به رویکردی کاملا متفاوت نیاز داشته باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 12 سه شنبه 01 آذر 1401 نظرات (0)
 

چگونه بفهمیم سگ ها استرس دارند؟

تشخیص استرس سگ ها خیلی کار سختی نیست. سگ‌ ها از زبان بدن و علائم هشدار دهنده استفاده می‌ کنند. تا به انسان‌ ها نشان دهند که استرس دارند. غرغر کردن، پارس کردن، قدم زدن همگی نشانه‌ هایی هستند. که نشان می‌ دهند چیزی ممکن است سگ شما را تحت فشار قرار دهد.

راه های تشخیص استرس سگ ها

صاحبان سگ بایستی یاد بگیرند که محرک های سگ و سیگنال های هشدار دهنده را برای جلوگیری از استرس آینده شناسایی کنند.
اغلب ما می شنویم که یک سگ فقط یک نفر را "از نا کجا آباد" گاز گرفته است. حقیقت این است که سگ ها به ندرت بدون هیچ هشداری گاز می گیرند.

سگ ها عمدتاً با استفاده از زبان بدن ارتباط برقرار می کنند. بنابراین برای انسان ها مهم است. که بفهمند چه چیزی می خواهند به ما بگویند. یادگیری راه های ارتباطی خاص سگ های ما می تواند اضطراب آن ها را کاهش دهد. و از وقوع موقعیت های بالقوه خطرناک جلوگیری نماید. چندین علامت هشدار دهنده وجود دارد که بایستی به دنبال آن باشید تا بفهمید آیا سگ شما استرس دارد یا خیر. در ادامه به چند مورد اصلی اشاره خواهیم کرد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 6 یکشنبه 29 آبان 1401 نظرات (0)

امکان وجود کرونا در سگ ها

در اوایل مارس ۲۰۲۰، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که کرونا ویروس جدید COVID-19 یک بیماری همه گیر جهانی است. در وحشت ناشی از شیوع ویروس، مردم نه تنها نگران سلامت خود بودند. بلکه نگران وجود کرونا در سگ ها، گربه و سایر حیوانات خانگی خود به کووید بودند. به گفته مرکز کنترل بیماری، «هیچ مدرکی مبنی بر نقش حیوانات خانگی در انتشار ویروس در ایالات متحده وجود ندارد. بنابراین، اقداماتی علیه حیوانات همدم که ممکن است رفاه آنها را به خطر بیندازد، توجیهی ندارد.»

روشن کردن حقایقی که در حال حاضر در مورد ویروس کرونا شناخته شده است، و سوال اصلی که در ذهن صاحبان سگ وجود دارد، مهم است: آیا سگ ها می توانند به ویروس کرونا مبتلا شوند؟ و اگر چنین است، چگونه می توانیم به محافظت از سگ هایمان (و خودمان) کمک کنیم؟

کرونا در سگ

دهه‌ هاست که می‌ دانیم سگ‌ ها می‌ توانند به ویروس‌ های کرونا مبتلا شوند، معمولاً ویروس تنفسی سگ (نه کووید-۱۹). اعتقاد بر این است که کرونا ویروس جدید (COVID-19) تهدیدی برای سلامتی سگ ها ندارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 5 یکشنبه 29 آبان 1401 نظرات (0)

تربیت سگ

مراقبت از حیوانات اصلا آسان نیست، یافتن مربی سگ با تجربه می توان گفت تقریباً دغدغه همه افراد می باشد. حیوان خانگی نیازمند مراقبت است. و شما باید بتوانید سگ یا هر حیوان خانگی خود را مانند نوزاد خود تربیت نمایید. تا از خیلی رفتارهای ناپسند دوری کند. پیدا کردن بهترین مربی سگ نیز خیلی راحت نیست و شما نباید به هر شخصی در این مورد اعتماد کنید.

ویژگی مربی حرفه ای تربیت سگ

مربی سگ به عنوان کسی که رفتار درست رو با توجه به شخصیت های متنوعی که سـگ ها دارند را می داند. و در کل برای این کار آموزش دیده. کمک هایی که یک مربی با تربیت سـگ انجام میدهد عبارتند از:

  • فرمان بـرداری از صاحبش
  • اصلاح تمام مشکلات رفتاری سگ
  • و آموزش دادن صحیح به صاحب سگ
جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید
siiteland بازدید : 9 یکشنبه 29 آبان 1401 نظرات (0)

کنترل رفتار سگ هنگام خیز شدن

کنترل رفتار سگ ها راه های مختلفی دارد. علت اینکه از بردن سگ خود به پیاده روی می ترسید این است که آ نها به سوی سگ های دیگر، افراد دیگر یا اشیایی مثل اتومبیل یا اسکیت بورد می روند. شاید هم واق واق می کنند یا غرغر می کنند. راه رفتن با یک سگ خارج از کنترل هم از نظر جسمی و هم از نظر احساسی خسته کننده است. وسوسه انگیز است که به طور کلی از پیاده روی خودداری کنید. اما سگ شما تحریک ذهنی و ورزش بدنی مورد نیاز خود را دریافت نمی کند. بنابراین چه کار می کنید؟ نکاتی را برای مدیریت و بهبود رفتاری در سگ خود بخوانید.

علت پریدن سگ ها

متخصصان سگ معمولا سگ‌ هایی را که در حین پیاده‌ روی می‌ پرند و واق واق می‌ کنند. برچسب «واکنش‌ پذیر افسار» می‌ زنند. سگ واکنشی سگی است که در شرایط عادی بیش از حد برانگیخته می شود. و سگ واکنش پذیر با بند سگی است که با افسار چنین رفتار می کند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 10 پنجشنبه 26 آبان 1401 نظرات (0)

پیشگیری و درمان اضطراب سگ

درست مانند انسان ها، سگ ها نیز اضطراب را تجربه می کنند. اگرچه ناخوشایند است، اما یک احساس طبیعی و همچنین سالم است. اضطراب سگ می تواند بر همه نژادها تأثیر بگذارد، اما ممکن است هر سگ را به طور متفاوتی تحت تأثیر قرار دهد. اگرچه این چیزی است که همه سگ ها بعضی اوقات تجربه می کنند، اما اگر سطوح نامتناسب اضطراب کنترل نشود، سگ می تواند به اختلال اضطراب مبتلا شود. در صورت عدم درمان، اضطراب سگ می تواند منجر به مشکلات رفتاری و سایر موارد شود.

چگونه متوجه می شوید که سگ شما اضطراب دارد؟

اضطراب سگ: علل

طبق کتابچه راهنمای دامپزشکی مرک، اضطراب سگ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از شایع ترین علل اضطراب سگ عبارتند از:

  • ترس
  •  جدایی
  • سالخورده

اضطراب ناشی از ترس می تواند ناشی از صداهای بلند، افراد یا حیوانات عجیب و غریب، محرک های بصری مانند کلاه یا چتر، محیط های جدید یا عجیب، موقعیت های خاص - مانند دفتر دامپزشک یا ماشین سواری - یا سطوحی مانند چمن یا کف چوبی باشد. اگرچه برخی از سگ‌ ها ممکن است فقط واکنش‌ های کوتاهی به این نوع محرک‌ ها داشته باشند، اما ممکن است سگ‌ های مضطرب را بیشتر تحت تأثیر قرار دهند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 345
  • بازدید کلی : 1,002