loading...
طراحی سایت در تبریز
siiteland بازدید : 11 جمعه 26 اسفند 1401 نظرات (0)

خرید پنجره UPVC

در زمان خرید درب ها و پنجره UPVC یا جایگزینی پنجره های قدیمی مهم این است که شما درباره ی سبک قاب یا متریال آن و مواد تصمیم مناسبی بگیرید. به منظور انتخاب درست و تصمیم گیری آسان تر نیاز دارید اطلاعات خود را در مورد پنجره UPVC بالا ببرید در ادامه با ما همراه باشید تا به شما در انتخاب و تصمیم گیری مناسب کمک کنید.

نصب پنجره های مدرن UPVC با بازده حرارتی یک روش زیبا و جذاب و مقرون به صرفه جهت جایگزینی الوارهای خراب یا واحدهای PVC یا آلومینیوم با طرح قدیمی می باشد. پنجره دوجداره بدون تعمیر و نگهداری خیلی کم مصرف و ایمن یک ماده پنجره ای مقرون به صرفه و محبوب می باشد. برخلاف دیگر مواد پنجره خطر زنگ زدگی، پوسیدگی یا نیاز به رنگ آمیزی مداوم نیست.

پنجره UPVC چیست؟

درب و پنجره های UPVC از پودر پلاستیکی بنام UPVC (پلی وینیل کلراید پلاستیکی نشده) به منظور ساخت قاب پنجره ها به کار برده می شود. در مرحله اول UPVC تا دمای معینی گرم می شود. و سپس با تزریق به قالب شکل می گیرد. بعد از تزریق آن به قالب چندین روش خنک کننده بر روی آن انجام می گیرد.

بعد از خنک شدن دوجداره همراه با دیگر اجزا برش زده می شود و درب و پنجره یو پی وی سی مونتاژ می گردد. از آنجا که UPVC یک ماده پلاستیکی نمی باشد. به این معنا است که هیچ ماده شیمیایی بنام نرم کننده به آن اضافه نشده است. نرم نشده و دوام خود را حفظ می نماید. به همین علت پنجره های دوجداره بسیار مقاوم می باشند. و دارای قابلیت های چند منظوره هستند.

دلیل محبوبیت پنجره دوجداره

کیفیت عالی در هسته پنجره های UPVC قرار دارد. پنجره های معمولی یا قدیمی نمی توانند با عایق بندی بالا از بین بردن سر و صدا و قابلیت های استحکام در مقابل هوا پنجره های دوجداره مطابقت داشته باشند. پنجره های مدرن به هیچگونه نگهداری و تعمیراتی نیاز ندارند. ولی آن ها قدرت رنگ و عملکرد خود را برای مدت طولانی حفظ می نمایند.

پنجره UPVC

دلیل انتخاب پنجره upvc چیست؟

اگر می خواهید عایق بندی موثر ساخته شده مقاوم و زیبایی داشته باشید. درب و پنجره UPVC بایستی از مهم ترین گزینه های شما باشند. لذا در ادامه مطالب مزایای زیادی وجود دارد که ارائه خواهد شد.

امنیت پیشرفته با پنجره دوجداره

با پنجره های UPVC صاحبان خانه می توانند از افزایش اقدامات ایمنی در مقابل تهدیدات عناصر طبیعی و مزاحمان اطمینان حاصل نمایند. دوام و انعطاف پذیری پنجره های دوجداره می تواند در مقابل نوسانات دمای بالا، بارهای باد، نور شدید خورشید و حتی مواد شیمیایی استقامت به خرج دهند.

در صورت شکستگی ناشی از ضربه، پنجره دوجداره به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی به قطعات ریز دانه متلاشی می شوند. پنجره های UPVC زمانی که به سیستم های پیشرفته چند قفل کننده مجهز می باشند امنیت بیشتری را در مقابل سارقین به عمل می آورند به این دلیل که نفوذ به آنها دشوار می باشد.

عایق حرارتی با پنجره های دو جداره

ویژگی های عایق پیشرفته از مزایای پنجره های UPVC می باشد. به ویژه برای کسانی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند. نصب پنجره یو پی وی سی یک روش عالی جهت کنترل شرایط گرمایش و سرمایش داخلی می باشد. پنجره یو پی وی سی علاوه بر جلوگیری از اتلاف گرما در زمستان در تابستان نیز از گرما و دمای داخلی می کاهد.

راه کار های AIS پنجره جهت کاهش مصرف برق برای صرفه جویی در مصرف 35٪ – 40٪ در قبض انرژی شما طراحی گردیده است.به منظور داشتن درب و پنجره یو پی وی سی با بهترین متریال و قیمت پنجره یو پی وی سی می توانید با اطمینان به شرکت تب وین درب و پنجره های دوجداره مورد نظر خود را سفارش دهید.

صرفه جویی در مصرف انرژی

استفاده از پنجره دوجداره می تواند به صورت چشمگیری از میزان مصرف انرژی بکاهد. به علت خاصیت عایق کاری بسیار کارآمد، حفظ یک فضای زندگی راحت و آسان تر می شود. علاوه بر این پنجره های دوجداره کنترل خورشیدی و عملکرد حرارتی بالاتری را ارائه می نمایند.

در نهایت هجوم ثابت نور روز بدون افزایش دما را تضمین می نمایند. درب و پنجره UPVC که یک راه کار بسیار کم مصرف می باشد فضای داخلی شما را روشن می کند در صورتی که اعتماد به نور مصنوعی و AC را کاهش می دهد.

پنجره UPVC

سهولت تعمیر و نگهداری با پنجره های UPVC

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری می توان گفت که بزرگترین مزیت پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های معمولی است. مقاومت در مقابل گرد و غبار، زنگ زدگی، خوردگی، پوسیدگی و سایش را ایجاد می کنند. در نتیجه نیازی به نگهداری بی وقفه ندارند. جهت تمیز کردن پنجره دوجداره، می توانید سطح آن را با پارچه ای مرطوب آغشته به آب صابون پاک نموده و درخشش آنها را بازگردانید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 336
  • بازدید کلی : 993