loading...
طراحی سایت در تبریز
siiteland بازدید : 13 جمعه 09 دی 1401 نظرات (0)

درب بالکن UPVC

پنجره و درب بالکن UPVC انواع گوناگونی دارد که شما می‌ توانید با توجه به نیاز خود و در نظر داشتن سلیقه خود درب و پنجره مطابق با سلیقه خود را سفارش دهید. درب upvc بالکنی نوعی از درب‌ های دوجداره می باشد که کاربردهای زیادی دارد. این درب‌ ها را برخی اوقات برای دید بهتر محیط به کار می‌ برند. درب بالکن از ورود گردوغبار به درون بالکن جلوگیری کرده  است. و در مقابل آلودگی‌ های هوا، باکتری و خاک به داخل جلوگیری می‌ کند. همچنین ورود آلودگی صوتی را شدیدا کاهش می‌ دهد. به همین علت در این مقاله به بررسی انواع درب بالکن پرداخته‌ ایم.

درب بالکن دوجداره یا همان UPVC

درب بالکن UPVC به دلیل استفاده در تراس تولید می‌ شود. و از نظر کارکرد و امنیت شامل بهترین نوع یراق آلات است. که مطابق با سلیقه و نظر مشتریان می‌ تواند تک حالته یا دو حالته طراحی شود. پروفیل UPVC مورد استفاده در درب بالکنی از نوع دوجداره می باشد. و دارای دوام بسیار بیشتری نسبت به سایر پروفیلها است.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید
siiteland بازدید : 18 جمعه 09 دی 1401 نظرات (0)

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش درب و پنجره تماس بگیرید.
09144070981

یراق آلات بیرون بازشو پنجره

یراق آلات بیرون بازشو پنجره از بروزترین یراق آلات در صنعت درب و پنجره دوجداره محسوب می گردد. جهت عدم اشغال فضای داخلی هنگام باز شدن پنجره، امینت بالا و کنترل دید از خارج در کنار زیبایی ظاهری و تهویه مناسب است. یراق آلات بیرون بازشو پنجره را به یراقی کارآمد برای سرویس های بهداشتی، حمام ها و اتاق های استراحت تبدیل کرده است.دستگیره پنجره دو جداره جزو اقلام مربوط به یراق آلات در صنعت یو پی وی سی به شمار می رود.

انواع یـراق آلـات پنجره دو جداره

یراق آلات پنجره دو جداره عبارت است از: اسپانیولت، زاماک، تسمه لولا، لولاها و دستگیره که بر روی بازشوی پنجره دو جداره نصب شده و قوه محرکه آن را به وجود می آورند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 11 جمعه 09 دی 1401 نظرات (0)

مولیون پنجره دوجداره یک عضو عمودی باریک که پنجره را به واحدهای کوچکتر تقسیم می نماید. در صنعت ساختمان سازی به ستون های عمودی یا افق که فریم های پنجره را از هم جدا نموده و باعث دوام آن شده را مولیون می نامند. مولیون ها برخی اوقات ممکن است تنها جنبه تزئینی داشته باشد و در دوام پنجره تاثیری نداشته باشد.

چنانچه به معماری ساختمان علاقه مند باشید حتما انواع پنجره را از نزدیک مشاهده نموده اید. این پنجره ها هر طرح و شکلی که داشته باشند. دارای یک سری قاب و ستون در اطراف خود می باشند. وظیفه این ستونها نگهداری شیشه در درون قاب و همچنین نگهداری از فریم پنجره در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، ضربه و لرزش است.

بر اساس مقررات ساختمانی پر کردن فضای پنجره با یک شیشه ی بزرگ غیر اصولی می باشد. در پنجره های مولیون دار شیشه به شبکه های مساوی تقسیم می گردند. و هدف اصلی آن امنیت و استحکام پنجره است. با نصب مولیون فشار بار به جای شیشه به ساختمان منتقل می گردد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 8 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

تولید درب و پنجره دوجداره

تولید درب و پنجره دوجداره با فرآیند های گوناگون نیازمند به داشتن یک کارگاه مناسب، ماشین آلات صنعتی مورد نیاز مواد و ابزار اولیه و پرسنل متخصص است. که در پنجره شهر کلیه این امکانات با استاندارد بالا و بهینه موجود است. در این مقاله قصد داریم شما را با روند تولید تب وین آشنا نماییم.

اندازه‌گیری ابعاد تولید درب و پنجره دوجداره

اولین و اصلی ترین بخش در تولید درب و پنجره دوجداره اندازه گیری ابعاد آن است. این مرحله بایستی بصورت کاملا دقیق و درست، بوسیله افراد ماهر و با استفاده از ابزار متر لیزری صورت گیرد. علت حساس و مهم بودن این مرحله این است که کلیه ی فرآیند تولید با استفاده از اعداد و ارقام به دست آمده از نتیجه اندازه گیری آغاز شده و در کلیه ی قسمت ها تاثیر مستقیم و مهم دارد. در صورتی که ابعاد به هر علتی اشتباه اندازه‌ گیری شود محصول تولید شده کاربردی ندارد و ضرر مالی به شرکت در بر خواهد داشت.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 10 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

رگلاژ پنجره دوجداره

رگلاژ پنجره دوجداره به معنی تنظیم دقیق لولاها، یراق آلات و شیشه‌‌ های لنگه بازشوی پنجره است. در حالت کلی کلیه درب و پنجره‌ های دوجداره upvc و آلومینیومی قابلیت رگلاژ و تنظیم هستند. رگلاژ ها در چند مدل وجود دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

رگلاژ پنجره دوجداره تک حالته

ابتدا باید کاور لولای درب و پنجره تک حالته را باز نموده و پس از آن با آچار آلن یا پیچ گوشتی کاور را آزاد و جابه جا نمایید. برای رگلاژ ، لنگه بازشو پنجره تک حالته را باید در محور افقی و عمودی جا به جا نماییم. با چرخش ساعت گرد پیچ، لنگه به طرف بالا حرکت می نماید.

همچنین در صورت چرخش آن در جهت پاد ساعت گرد به طرف پایین حرکت خواهد کرد. رگلاژ هر ۲ جهت افقی و عمودی را به طور موازی انجام می دهیم. تا به شکل مناسب و صحیح باز و بسته شود. در صورت لزوم باید از لولای قابل تنظیم به کار برده شود. لولاهای قابل تنظیم علاوه بر رگـلاژ ساده قدرت تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلو گرم را نیز دارند. و در عایق بندی پنجره تک حالته نیز نقش بسزایی دارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 18 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش درب و پنجره تماس بگیرید.
09144070981

پروفیل مولیون پنجره دوجداره

پروفیل مولیون پنجره دوجداره عضو عمودی باریک که پنجره را به واحد های کوچک تر تقسیم می نماید. در صنعت ساختمان سازی به ستون های عمودی یا افقی که فریم های پنجره را از هم جدا نموه و باعث دوام آن می شود. مولیون گفته می شود. مولیون ها گاهی ممکن است تنها جنبه تزئینی داشته باشد. و در مقاومت پنجره تاثیری نداشته باشد.

همانطور که به معماری ساختمان علاقمند باشید. حتما انواع پنجره را از نزدیک مشاهده نموده اید. این پنجره ها هر طرح و شکلی که داشته باشند. شامل قاب و ستون در اطراف خود می باشند. وظیفه این ستون ها نگهداری شیشه در درون قاب و همچنین نگه داری از فریم پنجره در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، ضربه و لرزش است.

طبق مقررات ساختمانی پر کردن فضای پنجره با یک شیشه ی بزرگ غیر اصولی می باشد. در پنجره های مولیون دار شیشه به شبکه های مساوی تقسیم می شوند. و هدف اصلی آن امنیت و دوام پنجره است. با نصب مولیون فشار بار به جای شیشه به ساختمان انتقال می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 8 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش درب و پنجره تماس بگیرید.
09144070981

اتاق شیشه ای چیست؟

اتاق شیشه ای همانند سان روم گاردن اتاقی است که همه دیوارهای آن از شیشه ساخته شده اند. گاهی اوقات سقف این اتـاق را نیز از شیشه می سازند. این سازه در اندازه، طرح ها و ابعاد مختلف قابل اجراست و همچنین برای ساخت آن به جای سایر مصالح مانند آجر، ملات و … از شیشه استفاده می شود. اما برای ساخت فریم‌های می توان از متریال هایی مانند چوب، آهن، آلومینیوم، upvc و … استفاده کرد.

مزایای اتاق شـیشه ای

  • نصب آسان

یکی از مهم ترین ویژگی اتاق شیشه ای نصب سریع و آسان آن است. این اتاقک در زمان کم و به راحتی آماده می شود و جلوه شیک و مدرنی به فضای شما می بخشد.

  • ضدآب

هنگامی که از مصالحی مانند چوب و بتن برای دیوارها استفاده شده باشد تمیزکردن آن ها کار دشواری است. در صورتی که اتاق ها و دیوارهای شیشه ای به راحتی و به طور کامل قابل شست و شو و تمیز کردن هستند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 10 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش درب و پنجره تماس بگیرید.
09144070981

 

روش درزگیری پنجره دوجداره

یکی از بهترین و آسا‌ن‌ ترین راهها به منظور کاهش هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی، درزگیری پنجره دوجداره می باشد. هنگامی که شما دست خود را نزدیک پنجره می‌ برید اگر احساس کنید که از لا به‌ لای درزهای پنجره باد سرد به داخل محیط می آید، به این معنی است که زمان درزگیری پنجره ها رسیده است.

یک روش ساده جهت اینکه بدانید وجود درز در پنجره ها، خیس کردن نوک انگشتان و نزدیک کردن انگشت به درزهای پنجره می باشد. با این کار به‌ راحتی می‌ توانید ورود باد سرد یا گرم را احساس نمایید. ولی معمولا محل اتصال پنجره با دیوار، همانجایی می باشد که هوا به درون فضا نفوذ می‌ نماید.

این مشکل به علت عدم عایق‌ بندی و درزگیری اصولی و تخریب عایق، تحت شرایط آب و هوایی گوناگونی اتفاق می‌ افتد. در ادامه روشهای درزگیری پنجره دوجداره را ارائه خواهیم داد.

انواع گوناگون درزگیرهای پنجره دوجداره

درزگیرها مدلهای گوناگونی دارند از قبیل فوم، وینیل، رزین و انواع دیگر هستند. با توجه به نیاز، نوع درب و پنجره دوجداره و شرایط اقلیمی پنجره ها می توان نوع درزگیر را انتخاب کرد. مدلهای وینیلی و رزینی جهت انواع درزها و تمام فصول مورد استفاده قرار داده می شوند. باز کردن و تعویض آن ها نیز به آسانی امکان پذیر می باشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 8 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

خونگرم با خانواده

به نظر شما یک نژاد سگ پیکینیز چقدر با اعضای خانواده یا سایر افرادی که به خوبی می شناسد مهربان است. برخی از نژادها می توانند از همه به جز صاحب خود دوری کنند، در حالی که نژادهای دیگر با هر کسی که می شناسند مانند بهترین دوست خود رفتار می کنند.

سگ پیکینیز خوب با سگ های دیگر

چقدر یک نژاد به طور کلی نسبت به سگ های دیگر دوستانه است. سگ ها باید همیشه برای تعامل و معرفی با سگ های دیگر تحت نظارت باشند، اما برخی از نژادها به صورت ذاتی با سگ های دیگر سازگاری بیشتری دارند، چه در خانه و چه در جمع.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

siiteland بازدید : 12 جمعه 25 آذر 1401 نظرات (0)

چگونه ناخن های سگ خود را با خیال راحت کوتاه کنید

کوتاه کردن ناخن سگ بخش مهمی از نظافت سگ است و کوتاه کردن ناخن یکی از نشانه های بارز سلامت و بهداشت سگ شما است. آرایشگران حرفه ای این کار را برای صاحبان بداخلاق انجام می دهند، اما کوتاه کردن ناخن سگ اگر به درستی انجام شود یک روش ساده است.

از آنجایی که کوتاه کردن ناخن می تواند برای بسیاری از سگ ها یک تجربه پر از اضطراب باشد، از زمانی که توله سگ خود را جوان است، شروع به دست زدن به پای توله سگ خود کنید و ناخن های او را کوتاه کنید تا آنها به این روند عادت کنند. برخی از سگ‌ ها در حالی که ناخن‌هایشان را می‌بندید روی پاهای شما یا روی میز می‌نشینند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به نوعی مهار نیاز داشته باشند.

خوشبختانه، می‌توانید با اجازه دادن به سگ‌ تان برای لیسیدن کره بادام‌زمینی از روی تشک دیواری سیلیکونی در حالی که ناخن‌ها را می‌گیرید، این روند را برای سگ‌تان سرگرم‌کننده‌تر کنید.

راحت کردن سگ شما

در عرض یک هفته، می‌توانید یکی از آن سگ‌ های کمیاب را داشته باشید که برای کوتاه کردن ناخن‌ها مشکلی ندارند. اما، اگر عادت کردن توله سگ شما کمی بیشتر طول می کشد، ناامید نشوید. صبور باشید، نگرش ملایم و مثبت داشته باشید و به تعریف و تمجید و رفتار ادامه دهید. مطمئن شوید که از قیچی یا آسیاب ایمن و مناسب سگ استفاده می کنید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 339
  • بازدید کلی : 996